2012. március 14., szerda

kellemes hétvégét

          Tegnap inkább nem írtam, mert már megint csak bosszankodni tudtam volna – most legújabban a biztosítóval vannak problémáim (KGFB, és nem is kicsik), már megint ott tartottam, hogy a felmenőiket emlegettem (pedig egyébként becs szó: nem szoktam, de most valahogy nagyon sok idióta emberrel hozott össze a sors, és úgy tűnik, fogytán a türelmem). Gondolkodtam is rajta, hogy lehet, velem van a probléma, de végül a társaság belátta, hogy ők hibáztak (jó nagyot), így visszatért a régi önbecsülésem, és már megint csak szitkozódtam magamban. És minekutána erős a gyanúm, hogy nem igazán szeretnétek hallgatni a minden és mindenki elleni lázadásomat, hát inkább ezt most megtartottam magamnak.

Mik is vannak felénk? Hát elsősorban nálunk is hosszúhétvége lesz – amit igazából mióta itthonélő vagyok nem igazán tudok élvezni. Mert hát itt minden nap egyforma – ráadásul a férfi munkájából és munkarendjéből kifolyólag nálunk hét közben is 'bármikor' lehet szabadnak, illetőleg ugyanakkor az is gyakran megesik, hogy hétvégén édeskettesben (hármasban) ülünk a papírok felett, és két nap alatt két fejjel, négy kézzel alig sikerül megcsinálni minden munkát. Hát, ez bizony ilyen – egyelőre úgy fest, most nyugodt négy napunk lesz.

Ma arra jöttem be a konyhából, hogy ezek ketten a fürdőkád mellett ülnek és horgásznak. Konkrétan mindkettőnek volt botja, szépen felszerelve, lógatták a pecát egy vödörnyi vízbe. Hogy mire vártak, azt nem tudom (tekintve, hogy haluk az nem volt, ami kapjon), de a gyermek azzal állt elém, hogy ANYA, AUTÓ, MEGYÜNK, HALACSKA. Annyira izgatott volt, hogy még a mondatot sem sikerült összetennie, közben fel – alá szaladgált, hordozta magával a horgászós dobozát, tele mindenféle kinccsel... szóval feltételezem, a négy napból legalább egyet horgászni fogunk. Ha nem fagyok oda, majd mesélek...

3 megjegyzés:

  1. Napsütéses, szép, nyugodt hétvégét kívánok Nektek! Ja.....és sok-sok halacskát a Lánykának!

    VálaszTörlés
  2. Kellemes szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kapást (vagy mit is kell ilyenkor kívánni?)!

      Törlés