2012. március 5., hétfő

bosszankodom (egy kicsit)

             Úgy fest, befellegzett a kovácsoltvas kapunknak. Férfi már egy ideje le akarta cserélni, de ezidáig teljes mellszélességgel álltam ki a tekergőző – csavargáló fém mellett, egyfelől, mert tetszik, másfelől mert nem bírom a bezártságot. Nem, nincs klausztrofóbiám (abból a szempontból legalábbis, hogy még soha nem kaptam rohamot egy liftben, vagy hasonlók, de mondjuk az már nagyon zavar, ha be van csukva a szoba ajtaja, vagy nem nyithatom ki a konyhámban az ablakot...), de szeretem, hogy át lehet látni a mintáján, és nagyobbnak tűnik a tér.

Hétvégén azonban a szomszéd kihúzta a gyufát, és beláttam, hogy igenis leskelődős – kukkolós világvégiek vesznek minket körül. Nem, semmi különlegeset nem tartunk az udvarunkon, sőt, mióta parkosítottuk határozottan semmi feleslegeset nem engedek ott letenni, de a magánélet az mégiscsak magánélet. És vannak dolgok, amikhez az égvilágon semmi köze senki másnak, akkor sem, ha semmi egetrengető nincs benne. Szóval, mikor kiderült, hogy kukoricás szomszéd azért használja gyalogosan a mi kocsibeállónkat, mert akkor szemtől – szembe kerekperec tud leskelődni az udvarunkba, akkor (nem, nem mondtam, hogy 'Hülye fasz, mit kell leskelődni?! Foglalkozz inkább a saját dolgoddal, meg jó lenne, ha a mezsgyehatárt jelző karót vennéd észre, ahelyett, hogy a veteményemre szórod a hülye kukoricádat!' Már csak azért sem, mert nem szokásom így beszélni, sem vele, sem előttetek, így simán csak félhangosan gondolkodtam.) elhatároztam, hogy beadom a derekam. Legyen zárt kapunk. A férfi ki is nézte hozzá az anyagot, meg meginterjúvolta Sógort, hogy mikor érne rá összedobni a két szárnyat meg a kiskaput, úgyhogy nem húzzuk sokáig a dolgot. Bye-bye kovácsolt tekergincek...

5 megjegyzés:

  1. És mivel "bezárkóztok", majd terjed a hír, hogy biztosan valami rejtegetni valótok van ...
    Aminek elsősorban persze az (is)lesz az oka, hogy "betolakodók.... városból jött-mentek" vagytok ... nem egyszerű a helyzet

    VálaszTörlés
  2. Hú, ismerős a szitu, nekünk is ilyen kapunk van. A falu közepén!!! Tavasszal fúrunk fel rá plexi, műanyag lapot, hogy lehessen egy kicsit élvezni az egyébbként gyönyörű udvart.

    VálaszTörlés
  3. :o( Rossz szomszédság török átok... Vagy mi?!

    VálaszTörlés
  4. már egy éve hitegetnek azzal, hogy elköltöznek, úgyhogy nem nagyon bízom benne.. a többi errejáró is leskelődik, de nem annyira feltűnően... a kutyákat mondjuk sajnálom, mert nagyon élvezik, hogy sok a dolguk :)

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy át kellene menteni "beltéri" udvari használatra, mondjuk a legelőt a veteményestől elválasztandó, ám lehet, hogy hülyeséget mondok, csak úgy elképzeltem.Mert én is nagyon szeretem a kovácsoltvas dolgokat.

    VálaszTörlés