2012. március 8., csütörtök

helyzetjelentés

Látjátok az apró zöldeket a középső cserépben? Bizony, a tárkony dugta ki először a buksiját, de már leskelődik a kapor és a kakukkfű is. A medvehagymák meg egyenesen az égig érnek (de legalább is súrolják a bő húsz centit). A kert határozottan száraz, ki lehetne lakoltatni  pár vetőmagot, de nagyon hideg van még nekik. És ahogy elnéztem, április végéig nem is nagyon mutogatnak tíz fok felettit. Minimum.


A jólnevelt kutyáink mellé (nem vicc, többen jöttek már  megcsodálni őket, mert híre ment a faluban, hogy micsoda ebeink vannak – minekutána kézjelekkel is kommunikálnak és nem kell szétordítani a torkunkat, hogy megcsinálják, amit akarunk, illetőleg pontosan tudják a határainkat, úgymint kiszaladnak az utcára – mert szabad nekik – de nem mennek tovább a telek két szélénél, akkor sem, ha egy lépéssel arrébb kergetnivalójuk lenne és hasonlók) idén a lányunkat is be kell idomítanunk, mert egyenesen sorscsapás a virágoskertemnek – gyanítom, a veteményesben sem fog jobban a sorok közé lépni. Pedig az aprócska lábaival nem is lenne olyan nagy kunszt elkerülni a kandikáló hajtásokat….

No, de ne akarjunk sokat – már annak is örülnék, ha első lépésként rendesen enne, mert úgy fest, belekezdett a nagy tavaszi fogyókúrába (vagy a látta a fényevőtanfolyam hirdetését). Én már annak is örülök, ha egy fél kekszet vagy banánt bele tudok tukmálni, a főtt étel pedig álmaim netovábbja.

7 megjegyzés:

  1. Fogd be a főzésbe. Ha együtt készítitek a tésztát vagy főzeléket, akkor is eszik belőle, ha amúgy nem is szereti különösebben. Nálam bevált. :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne tudd meg, az előbb evett meg egy fél sajtos - tejfölös lángost KETCHUPPAL!

      Törlés
  2. Áj de irígy vagyok. Nálunk Nagyfiú a kertész és most szedi szét a fóliasátrat. kertet se akart de az imént jelezte hogy lesz egy kisebb sátorhelynyi, . ááá nem bőgtem magamban a koo.n. na mindegy. Aziránt érdeklődnék, hogy kiszedjük a rebarbit, ha hétfőn feladom szerinted szerdára odaér???

    VálaszTörlés
  3. na, ezek szerint akkor jobban van már :) két nap szokott lenni a posta, úgyhogy szerintem igen.

    VálaszTörlés
  4. igen, már nem bír magával, ha érzi hogy nem megy akkor abbahagyja. de bezzeg a kerti tavat nem csinálja. nem bánnám ha betemetné. az lenne az ő dolga. mindegy nem fogok összeveszni, azése. csak lenne már 14.eeeeeeeee-eredményhirdetés. brrrr

    VálaszTörlés
  5. a miénk se akart enni otthon. kérdeztem tőle, eszik-e az oviban. Mindig azt válaszolta: Én nem szeretem az oviban az ennivalót. Utólag megtudtam, az oviban mindent megeszik, minden nap repetázik az ebédbol, úgyhogy befagytam és lebőgtem:-(
    Nagyon kevés főtt ételt eszik meg otthon...

    VálaszTörlés
  6. Én sem ettem gyerekként.Már annak is örült mindenki,ha a babatálból a felét elfogyasztottam. Ne csinálj belőle ügyet,csak élvezettel fogyaszd amit szeretsz,akkor Ő is így tesz.Érdekes,nekem három gyerekem van és soha nem volt étkezési probléma Velük,most nagyon elgondolkodtam.Én nem evős gyerekként állandóan ezt hallgattam,el is vagyok hízva.De nem biztos,hogy van összefüggés.
    Jó nézni a "semmit",de kapor és más lesznek belőle.Én is kertezem és bajlódom,de imádom ötödik éve.

    VálaszTörlés