2012. július 11., szerda

az újabbak

Nincs is jobb ebben a melegben, mint végre szappanozni egy kicsit. Őket különösen szeretem, mert tejszínszappanok. Nem, nem drágábbak mint társaik (egyébként mondjuk fogalmam sincs, mennyit kóstál a kecsketejszín – de nekem Rozi ingyen adja:)). Néhányuknak már van gazdája, a többiek még pihennek egy kicsit, utána kerülnek a bolt polcaira...

Van köztük igazi krémes kávészappan, sok habbal és egy szórásnyi fahéjjal...... de akad frissítő, zöld- (és sárga- van ennek külön neve?!) citromos, étcsokis – nem, nem egy kis kockával..... rengeteggel...... igazi kényeztetés lesz a bőrnek.... és ráadásul nem is hízlal.... hogy a rozmaringos arctisztító csalánszappant már ne is említsem – ő már második termés, mert annyira igazán közkedvelt lett, hogy nem győzöm bezsebelni a dícséreteket érte...

Jut eszembe: tegnap egy olyan dögös csípő farmernacit varrtam Lánykának, hogy csak na – érjétek most be fotó nélkül... most pedig átmeneti kabátot készülök varrni neki... Lehet, megmaradok mára a készülés szintjén, mert ilyet még nem csináltam.. (úgy fest, én már a gyermekruháknál kötöttem ki.....:))

Legyen szép napotok....tessék mosolyogni..... és mosolyt csalni mások arcára is... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése