2012. október 4., csütörtök

szóval az úgy volt,

hogy múlt hétvégén a  férfi csavarogni vitt minket (jajj, olyan szép csizmát kaptam - meg táskát....), és a megnemmondommelyik cipőboltban választottam a gyermeknek sapka - kesztyű szettet. Kettőt.
De az eladó nagyon maga alatt volt, és az egyiket elfelejtette számolni. Az utolsó másodperben eszébe jutott ugyan azt is felírni a számlára, és elkérni a vételárát - ellenben most vettem észre, hogy a lopásgátló kütyü (igen: az a mágneses cucc) benne maradt. (miért is nem jelzett?!!) Na, most az ugyan evidens, hogy (ugyan nagyon régen akartam már ilyen szerkezetet, valószínűleg semmire nem jó, de nekem tetszik) nem fogunk miatta ismételten csaknem hatszáz kilométert  utazni, ellenben valahogyan meg kellene szabadítani tőle a sapkát. Mert lassan kelleni fog. Nem, nem a kütyü. A sapka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése