2012. szeptember 25., kedd

2.0: terjednek a bacik


            Igen: én is beszedtem. Jó kis torokégés, orrfolyás, kongó, üres fej. Annyira kellett koncentrálnom vezetés közben, hogy szabályosan elfáradtam, mire hazaértem. A gyógyszertárban háromszor kellett megismételnem, hogy Rennie-t kérek, mert az orrhangommal nem igazán voltam (köz)érthető, és az előbb rászóltam a kutyára, hogy ne merészelje megenni a macskák elől a spagettimaradékot, de még ő is kiröhögött. A férfi tegnap még nagy büszkén ecsetelte, hogy idén ő bizony semmi bacit nem kap el, mert olyan de olyan erős szervezete van..... reggel óta tüsszög.... hát ennyit erről. De legalább Lányka jobban van.

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánunk!Nem tudom mi ez a vírus, de nagyon fertőző.Szerencsére a kislány nem kapta el!

    VálaszTörlés
  2. Ebben az időben nem is igazán tudjuk, hogy hogyan öltözzünk. Reggel fázunk, dél körül pedig már nagy a meleg. mi is kicsit megfáztunk, de remélem , hamar jobban leszünk.
    Gyógyulást, jó egészséget kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük - jó lenne gyorsan túl lenni rajta.

    VálaszTörlés