2012. június 19., kedd

Mit érdemel az a bűnös....

..aki letaposta, ugrált, majd fetrengett benne, egyszóval erre az évre eltette láb alól ezeket a szépségeket?!

Nagyon jó kis fényképezőgépünk van. Szeretjük. Ideális minden csatangoláshoz/fürdőzéshez/a gyermekfejlődés dokumentálásához, de, ha valamit tényleg precízen akarok megmutatni, akkor minimum tíz fotót csinálhatok róla, és egyik sem tökéletes.... Engem pedig ez nagyon idegesít, főleg mikor egy órát töltök az új szappanok felett, hogy vásárlócsalogató képeket készítsek róluk... Szegénykém úgy működik, mint a szemem: nehezen fókuszál, a színek sem tökéletesek, a körvonalak is homályosak néha..... ezer éve készülök elmenni szemészhez...hátha egyúttal járna egy új gép is :)

A liliomokat mindenesetre idén már nem kell fényképezni... a tettes a leányzó. (bezzeg a kutyáink milyen jól neveltek....)

6 megjegyzés:

  1. ...büntetés felfüggesztendő :)Jövőre majd maga vigyáz a liliomokra .

    VálaszTörlés
  2. A "fetrengést" olvasva, meggyőződésem volt, hogy a kutya a tettes :D

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Én se szeretem, na.(Szigorúan titkos megjegyzés volt.)

      Törlés
  4. Én szeretem, mert jó nagyra megnő és ott is, ahol semmi más...de ezt megjegyzem, Dóri, liliommal nem állítunk be:) Jó kis virágfürdő volt, győzzem kimosni a fehér pólójából.... és igen: elsőre én is azt hittem, hogy a kutya mozog a bokorban, csak a színe nem stimmelt...

    VálaszTörlés
  5. Majd jövőre nem fetreng benne...El jön az idő amikor védeni, simogatni fogja a virágokat... és gyűjti...amit más kidob... Nálatok gyökeret ereszt majd...

    Rizomás, nem könnyű kiírtani...

    VálaszTörlés