2012. június 6., szerda

izétitisz..avagy, ha a férfi a fájdalomtól szenved

           Hajlamos a mindenféle izom és ízületi bajokra. A háta rendre becsípődik időnként, a térdei fájnak, a válla, az ujjai... És olyankor aztán rettentően szörnyűn halálosan tud fájni. Persze az ilyen fájdalmak sokszor el sem jutnak az emlegetett végtagokig – egyszerűen csak a fejben vannak jelen. Ez így csúnyán hangzik, de bizonyítottan hajlamos túlreagálni dolgokat. A fájósakat mindenképp.

Mikor először állt elém hasonló tünetekkel – fájdalomcsillapító kenőcsért rimánkodva, még nem tartottunk itthon ilyesmit. Ellenben volt egy csudajó mentolos illatú sarokpuhító krémem, amit bőszen kenegettem a hátára... Szóval kenegettem, és láss csodát: határozottan jót tett, sőt, igencsak hamar hűlt helye volt a halálos kórnak.... Aztán egyszer elfogyott, a férfi reklamált, hogy vegyünk még, én meg bevallottam a turpisságot.... hát, volt kiakadás..

Ma reggel megint beszedett valamit – rosszul mozdult, és a gyomra magasságában jobb oldalon begörcsölt valami. 'Valami alkatrész mechanikusan fáj', hogy pontosan idézzem – és, láss csodát, könyörgött a sarokpuhítóért... (Egyébként, ugyan az is van – de most komolyabb a baj, úgyhogy szakszerű elsősegélyben részesítettem, mi több, orvoshoz is parancsoltam. Ez utóbbit sikertelenül.)

1 megjegyzés:

  1. Hihetetlenül tudnak szenvedni!Egyébként meg jobbulást kívánunk, mert tapasztalatból tudjuk milyen az a halálos kór!

    VálaszTörlés