2012. május 2., szerda

ma is okosabbak lettünk...

             Határozott meggyőződésem, hogy a megye legjobb gyermekorvosa a miénk – és valószínűleg mások is így vannak vele, mert februárban kértünk hozzá időpontot, és mostanra kaptunk. Hiába, a doktor bácsink kelendő. Szeretjük is nagyon. Egyébiránt Lányka rengeteget fejlődött – mindenféle szempontból, alaposan megdícsérték, még matricát is kapott (mint gondolom minden másik gyermek is, aki megfordult a kezei között).

Számomra még mindig hihetetlen egyébként, mikor egy - egy ilyen gyöngyszemet találunk a nagy fekete óceánban – mert lássuk be, egyre kevesebb olyan orvossal/postással/pedagógussal/bolti eladóval/stb. találkozunk, aki hivatástudatból/szeretetből/nem külön fizetség után kajtatva végzi a dolgát. Ráadásul a fél tizenegyes rendelést kilenckor elkezdi, mert tudja, hogy sokan várnak rá. Szóval le a kalappal az ilyen emberek előtt.

Ja, Lányka: amiért ennyire ügyes volt ma, megvettem neki azt a zacskósat, aminek a reklámját már hetek óta mutogatja nekem. Tudjátok, a Knorr új séfje (a régit inkább ne is említsük) sajtos mártogatóst csinált a gyerekeknek..... Nem vagyok a félkész dobozos/zacskós/konzerv ételek híve, már csak azért sem, mert jómagam ilyeneken nőttem fel, de most az egyszer engedtem. Hazáig fogdosta a kezében, nézegette, fordította jobbra, balra meg vissza, kacagva szaladt apa elé, és mutatta, mit vettem neki..... Első hívásra jött ebédelni, huppant le a székbe, kapta kezébe a csirkecombot, mártotta....

Láttátok volna azt a kiábrándultságot, mikor megkóstolta. Szegénykét, úgy sajnáltam. Mert a nagy öröm azonnal lefagyott az arcáról, két falat után mondta is, hogy nem kéri. Szóval jó nagy kicseszés a gyermekkel, mert ténylegesen gusztustalan volt, még az én ehhez szokott ízlésemnek is. Az ilyen cuccokat kellene minőségellenőrzésre vinni, nem a szaloncukrot...

2 megjegyzés:

  1. De ez szerintem tök jó! Csinálsz te egy sajt mártást, mekkora örömmel fogja enni! Mert az finom. És még egészséges is.

    VálaszTörlés
  2. mindenképpen készül majd belőle házi-verzió, csak annyira kiábrándító, hogy fizetsz vmiért, amiért mellesleg gyerekeknek készítenek, és nagy szar az egész. Főleg, hogy ennyire várta...

    VálaszTörlés