2012. május 31., csütörtök

az úgy volt, hogy...

Hajnalban apa ébreszt (semmi simogatás, pici puszi etc.), bele a közepébe:
-Ancsi (jelzem, nem ez a nevem, csak az uram hív így), hol a 'uska?!
-mondom: Hogy hogy hol?! Alszik az ágyában.
-azt mondja erre: Nem Huska, hanem puska.

Egy darabig lestem, mi a szöszt akar fél ötkor a puskával,mire kiderült, hogy egy őzet látott a kertünkben a bejárati ajtón át, és rettentő mód megijedt, hogy a fehérpopsis az erőspaprikájára cuppan rá.
Megjegyezném, a mi puskánk csak riasztgatni jó (legalábbis azt hittem, hogy arra megfelel), sem megölni, sem megenni nem áll szándékunkban az állatot. El is szaladt a szentem a durranástól, azzal a lendülettel jött visszafele is - a férfi meg nagy lázasan ecsetelte nekem, hogy az őz a borsót ette. Lestem a fejtenivalót a kertben, hogy ugyan hol ehette, mert  én nem láttam nyomát sem - mire kiderült, hogy a probléma egyszerű: az uramnak gőze nincs róla, hogy melyik a borsó és melyik a zöldbab. Ez utóbbit idén nem nagyon kell szedni...

2 megjegyzés:

  1. Na kapsz majd magot... majd megbeszéljük... Szép hétvégét!
    Olvasva a történetet, először azt gondoltam álmodta a párod az egészet...

    VálaszTörlés