2012. február 19., vasárnap

Be mine....

             Tudom, már nem éppen aktuális – de még nem meséltem. Mikor aktuális lett volna, még egészen más körül kavarogtak a gondolataim, így nálam most pótvalentinozhattok. Vagy nem. Merthogy mi nem szoktunk, de idén valahogy eszébe jutott a férfinak, hogy most először szeretne...

Na, nehogy azt higgyétek, hogy meghitt vacsorára vágyott velem, néhány kettesben eltöltött órára, vagy legalább este összebújva bámulni valami kikölcsönzött filmet. Nem. Semmi virág, semmi halk zene, semmi alkoholtartalmú felnőttital. Merthogy ő rögtön ki is találta, hogy halradart szeretne kapni tőlem. Micsoda romantika!

Ezen a ponton közöltem egészen egyértelműen, hogy noha néhány perccel azelőtt még megfordult a fejemben, hogy akár ünnepelhetnénk is, de villámgyorsan meggondoltam magam. Kizárt. Nincs valentinnap, és halradar sincs.

Házonkívül volt dolga, és ha már egyszer mégiscsak a szeretet napja van, vagy mi a csoda, gondoltam, meglepem. Nem, nem halradar. Isten mentsen tőle! Ellenben a kedvenceit főztem vacsorára, és egyúttal átpakoltam az irodáját. Azt az irodát, ami már kezdett kigyűrűzni a folyosóra is. Aminek a papírjait kerülgettem jobbról, nézegettem balról, a dobozokat mindig arrébb rugdostam, és vártam a nagybetűs CSODÁT. Hiába, nem akartak maguktól eltűnni.

Bevackoltam hát magam az íróasztalához, szelektáltam és csoportosítottam. Mikor fény derült az értelmes papír mennyiségére, gondoltam, körülnézek, hátha befér a fiókjaiba, és nem kell a polcokra pakolgatni őket. (női logika: csúnyák voltak csak úgy odadobva, az irattartó papucsokat meg nem szereti) Szóval nyitom a fiókokat, mind fullos volt. Azt hittem, dobok egy hátast: etetőanyagok, csalik, aromák, ilyen karabiner meg olyan damil. Ezekkel volt tele az íróasztala. A hülye papírjaival meg az én folyosóm.....

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor most csak én beszélek: azokat az izéket nem valamiféle horgászós dobozban szokták tartani? Talán egy ilyet Valentin napra?

      Törlés
  6. de, van is neki több is, de a gyermek mindig lenyúlja, meg átpakolja egyikből a másikba, meg hasonlók. állítása szerint azért dugdos mindent az íróasztal fiókjában, mert ott a lányunk nem keresi....

    VálaszTörlés