2012. január 7., szombat

v.2.0 - Mimi és Maxi újratöltve, avagy. piszkosul várom a tavaszt

A két repünykét újra- (vagy inkább tovább-) gondolva született meg Lili tegnap este. Már nagyon vártam, hogy megérkezzenek hozzá az igazi tavaszszín fonalak, aztán meg déltől – estig rövidre rágtam a körmöm, míg végre volt időm nekiülni horgolni.

Ma pedig elkészült a jóidőváró kopogtatóm.... (sajnos a ragasztópisztolyomat eltörtem, így aztán kézzel varrott minden egyes darabja) Külön felhívnám a figyelmet a röplány popsijára.... (a színek nem az igaziak - sajnos)







5 megjegyzés:

  1. a képen ugyan nem látszik, de bokáig érő hóban fényképeztem :) remélem, tényleg csalogatja a tavaszt...

    VálaszTörlés
  2. Lányka látta már?
    Te milyen ügyes vagy! Miért tartottad titokban:))

    VálaszTörlés
  3. egyre mondogatja, hogy tetszik neki :) egyébként, mikor horgolok, ő is kap egy tűt - nagyon szereti dugdosni a fonalgombolyagba... az már más kérdés, hogy utána valószínű használhatatlan gubancokból áll majd az egész guriga...

    VálaszTörlés
  4. Amióta megnéztem a képeket, csak vigyor ül az arcomon :D ... csuda helyes :D ... ha ettől nem jön a tavasz, akkor semmitől :D

    VálaszTörlés