2011. november 26., szombat

:D

      Reggel összepakoltuk magunkat, és útba vettük Szegedet. Semmi különös tervünk nem volt, csak a szokásos (néhány hetente előjövő) most úgy nincs kedvem főzni... meg olyan jó lenne csak úgy csavarogni egyet... meg titokban: hátha van újabb kínálat karácsonyi díszekből... ne tudjátok meg: ez utóbbiból szatyorszámra dugdosok már a sufniban – hogy őszinte legyek, fogalmam sincs, melyikben mi van, majd csütörtökön lakásdíszítésnél kiderül. Vagy kiborul.

Szóval csalingázós, sétálós, nézelődős napot tartottunk. Lánykát minden útba eső játszóházba beengedtük – szerintem haza se akart volna jönni, ha rajta múlik. Olyan szépen összebarátkozott a többi gyerekkel – főleg a fiúkkal...:) - hogy öröm volt nézni őket együtt. Tanulság: baromi jó óvodát kell keresnünk jövőre ennek a gyereknek...

És és és és.... Képzeljétek..... A sokat emlegetett és olyan régóta várt (csak persze mindig magamra sajnálom költeni a pénzt) varrógépet megkaptam mikulásra az én egyetlen drága páromtól. Jujj, hogy én hogy örülök neki. Nem mertem kibontani, tartogattam volna mikulásig, de rám parancsoltak. Most nézegetjük egymást, olvasgatom a – nagyon de nagyon – hosszú leírását, aztán majd lassacskán kezelésbe veszem. Jut eszembe, kell keresnem  egy tuti méteráruboltot is.

Ja, karácsonyi díszek.... Lányka vett magának az OBIban egy csengettyűt (tudjátok, olyan igazi mikulás-csengő -, amit azóta is egyfolytában ráz. Gyanítom, a jelenlegi plüsskutya + kisvakondos mesekönyv szett mellé bekerül az ágyába a csengettyű is, és együtt fognak édes álomra szenderülni. Csak lenne már este, mert ez a hang konkrétan kezd kiborítani... De hogy én hogy örülök a varrógépemnek....

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok, használd egészséggel! És remélem, mi is örülhetünk majd az alkotásaidnak ... mert ugye készítesz és mutatsz majd valami "csodát" ? :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a varrógéphez :) Én szemét módon örülök, mikor egy-egy ilyen hangzatos játék mint csengő vagy síp elromlik/eltűnik :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, attól tartok, sokat kell gyakorolnom, mire tényleg profi holmikat adhatok ki a kezem közül, de tervem az ezer van :) az első lépést mindenesetre megtettem :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a gépedhez! Nekem nagyon bejött, pedig az enyém csak egy alapgép (ez szép kifejezés arra, hogy olcsó) nem tud sok mindent, de annyira élvezem! Javaslat: vegyél egy Tildás-könyvet is! Sok sikert!

    VálaszTörlés
  5. Jaj, ne is mondd - Andicsektől kaptam kölcsön néhány könyvet (lassan illene visszaadni :S), annyi mindent kinéztem már bennük a gyereknek (na jó, magamnak :D )....

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a gépedhez... jó fog jönni... Nem mutatod meg nekünk??????Mit fogsz varrni?...
    Nekem az a gond hogy "tudok""varrni, hisz bolti cuccom a kabáton kivül nincs, de kis macit vagy ilyen picit nem tudok varrni... ezt is meg kell tanulni.. apro figurákat még nehezebb varrni a sok fordulás végett...

    VálaszTörlés
  7. Vera, köszönöm - az az igazság, hogy nagyon szeretek ruhákat varrni (és hát ugye eddig kézzel műveltem, szépen lassan haladt), meg egész biztosan sok - sok gyerekholmi fog készülni az uzsonnástáskától a figurás kispárnákig... meg ahogy Dóri is mondta - imádom a Tildákat....

    VálaszTörlés