2011. augusztus 28., vasárnap

Nyertél?!


Elszaladt velünk az este, ráadásul nagyon hosszú napon vagyunk túl – erről majd holnap bővebben... Készültek ugyan fotók, de nincs kedvem már fényképezőt szétbuherálni, képeket csatolgatni, de becsszó nyomon követhető a teljes sorsolás. Nem húznám ám tovább az idegeket, és gyorsan mondom a nyertesek nevét:

egy nagy csomag szappankát tudhat a magáénak Medora
egy – egy szappant választhat Limara és Vera

Vége hát az izgulásnak, aki nem nyert, se csüggedjen – lesz még játék....
Szép vasárnap estét nektek, a nyertesek pedig megtalálnak a hovakerultem@gmail.com-on. Írjatok légyszi, hogy egyeztessük az illatvilágotokat.....

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek, de nem adom ám fel, még jövök :)
    Nem olyan rossz idejönni hozzád a világvégére ,lehet nem sokan mosolyognak, de én mosolygok ha idejövök :)Köszönöm, jó itt nálad :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, még mindig azon gondolkodtam mível érdemeltem ki Nem választok mert egyiket sem ismerem, Rád bizom...

    A nyerteseknek gratulálok, nyeremény nélkül is jövök,.
    Bemkával egyet értek én is mosolyogva jövök...

    Legyen szép napotok!

    VálaszTörlés
  3. Ma megyek a lányommal iskolalesre, de holnap feladom a motyót.12 szappan? atyavilág! kicsit sem vagyok irígy áááááááááááááááá dehogyis:)) egyébként a jelenlegi elképzelésem szerint én sem karok ebben a faluban megöregedni. Ha a fiam világgá megy , meg a lányom sem akar a szoknyám mellett maradni, felesleges lesz ez a bazi nagy ház. csak eladni lesz művészet. A.

    VálaszTörlés
  4. Aztaaa, nyertem!!! Én még soha, de legalábbis nem emlékszem rá. Nagyon köszönöm!! Nem is tudom mit adhatnék cserébe...

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek:)))

    VálaszTörlés
  6. na, akkor már csak Limarát várjuk és kezdődhet a gyártás. Medora, addig gondolozz az illatodon... :)

    VálaszTörlés
  7. Jelentem: Limara is nagyon örül a nyereményének, de behalt a számítógépe, így kicsit késik a köszönettel.

    VálaszTörlés