2011. augusztus 2., kedd

A mai nap konklúziója

        No, hát úgy fest, az ősz nem pedagógusként fog rám találni. Igencsak túl vagyunk az álláshirdetősdin, legközelebb majd jövőre. És nem, annyira azért nem bánom a dolgot, mert ezer meg egy tervem van a hideg téli Lánykával itthonüldögélős napokra. Tele vagyok ötletekkel...és nagyon jó érzés...kezdek megint magamra találni...

Szóval egyetlen diáknak sem kell attól tartania, hogy rászólok, mert nem ért hétnegyvenötre az iskolába, hogy nyüsztetem, hogy tooth az nem tút, és a többesszáma nem tooths, hogy vezércikket íratok és olvastatok vele, netán az AFP történetét kérdezem ki tőle, vagy, hogy túl hosszúra nyújtanám a mondandómat a veláris i-ről. És nem lesznek nagy bohóckodások a kollégiumban, nem köttetnek életre szóló barátságok – és ellenszenvek – a tanári karban, és tuti nem fogok minden nap hajat vasalni, hogy egész nap tökéletesen álljon. Egyéb álláson egyelőre nem gondolkodom – ez az a kategória lett volna, ahol kevés bent-, sok itthontöltött idővel – és hazahurcolt munkával – úszhattam volna meg a dolgot. Sebaj, majd jövőre már egészen más lesz a helyzet.

De bevallom, ezt az alkotós részét már nagyon várom a dolognak. Élek – halok az ötletért, hogy újabb fákba vághassam a fejszémet, szép nagyokba. Úgyhogy lesznek még csodák... addig is, ha valaki megmondaná nekem, hogyan dönthetem el, hogy Lányka egyszem kiskacsája fiú avagy lány, azt nagyon megköszönném. Szegénykém, azért gondolom, időnként magányos lehet, jó lenne neki egy társ. Azt – kérlek – ne mondjátok, hogy nézegessem az izéjét, mert a kacsamizékhez nem értek... ellenben abban egész biztos vagyok, hogy két dudás nem fér meg egy csárdában....

5 megjegyzés:

  1. Jó olvasni, hogy nem veszed tragikusra a dolgot! Szerintem a Lánykádnak is és Neked is jó lesz még egy teljes év együtt. Örülök, hogy magadra találtál megint. Kíváncsian várom jobbnál jobb ötleteidet!
    Kacsa ügyben .......tudod nekem még annyi tudásom sincs az állatok terén.......pedig falun nőttem fel...........most tanulgatom.......

    VálaszTörlés
  2. http://www.agr.unideb.hu/animaldb/baromfi/kacsa/kacsa002.htm
    Nem nagyon lehet megkülönböztetni, nincs jelentősége a tartásban az elkülönítésnek.
    Ott fent, azon olvastam.

    VálaszTörlés
  3. Sheni, ez egy ilyen testtartásra házi-, foltjait és hangját tekintve némajellegű. Én úgy emlékszem, a lába meg a csőre alapján vhogy meg lehet állapítani, hogy gácsér vagy tojó, csak persze már a hogyant nem tudom. Hiába, az agy egy idő után szelektál....
    Nagymamis, köszönöm. Úgy fest, igencsak jönnek az őszi napok, azok aztán nagyon inspirálóak tudnak lenni....

    VálaszTörlés
  4. Böngéssz csak nyugodtan, nem kell kapkodni a visszaküldéssel! Hidd el nekem, hogy nem kell siettetni az időt. Elmúlik az nagyon gyorsan anélkül is. minden percet ki kell élvezni és úgy eltölteni, hogy ne sajnáld, hogy így sikerül eltölteni és nem dolgozóba sietve. Nagyon sok idő jut arra is. Én ilyen vénen nem gondolkozom a munkába álláson, hiszen a saját bt. a munkaviszonyom, lehet, hogy 10 év múlva más világ lesz és akkor könnyebb lesz mást csinálni.

    VálaszTörlés
  5. na, megtaláltam, hogyan lehet megállapítani a kacsa nemét.... tudtam én, hogy csőr meg láb lesz... már csak az a baj, hogy csak egy kacsám van, és nincs mihez hasonlítanom a színét meg méretét:) asszem', fotóval megyünk az állatpiacra...

    VálaszTörlés