2011. augusztus 15., hétfő

kész.


No, hát elkészült Lányka sálja... egyszerű hullámos minta, egy mackópofával záródik... Nem tökéletes, ellenben ahhoz képest, hogy tizenéve nem volt a kezemben horgolótű...nem is olyan rossz. (Szóval ilyen szemmel nézzétek.) Azonban azt hiszem, nem ez lesz az én nagy szabadidős tevékenységem. Szimplán azért, mert szabadidőhiányban szenvedek.... vagyis, ha van, az tuti nem erre a bíbelődésre....
Ja, a lényeget nem mondtam..... tetszik neki, nagyon, de felvenni nem akarja....attól tartok, nem csak  a huszonfok miatt... így aztán egyelőre  cicus nyakában találtunk neki helyet.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!! És az a mackófej!!! Hogy csináltad?

    VálaszTörlés
  2. Őszintén?!Fogalmam sincs. Találtam hozzá egy mintát, amiről kb. 10 sor után kiderült, hogy nagy sz.r ... Az ő verziója szerint egyszerű kereket horgolunk (6 szemes kezdéssel, 2. sorban mindbe szaporítunk egyet, 3. sor minden másodikba szaporítunk, 4. sor minden harmadikba...), a végén félbehajtjuk és kitömjük. DE hogy az nem lett volna mackó,az tuti. Úgyhogy az eleje sima karika, aztán 2/3 - 1/3 arányban behajtottam, hogy ne legyen teljesen kerek, és próbáltam úgy horgolni, hogy mackószerű legyen.... Lányka szerint cica...

    VálaszTörlés
  3. Sztem meg a Rózsaszín Párduc...hahaha. Egyébkény nagyon jó lett. Ne izgulj, majd télen ha fázni fog, még könyörgés is lesz érte. :-)

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy. Lehet, hogy akkor sem tudtam volna elkészíteni, ha jó a leírás, nemhogy még rejtvényt is kell fejteni hozzá.

    VálaszTörlés