2011. augusztus 19., péntek

'A játszótársam, mondd, akarsz-e lenni?'


Jelentem, végeztem az összes megrendelt szappannal. Többtíz álldogál – üldögél belőlük a kamrapolcomon (vagy mit is szoktak a szappanok csinálni?!).... Most, hogy a kötelező köröknek vége, szeretnék néhányat csak úgy, szívből csinálni. Szívből – nektek.

Úgyhogy, ha van kedvetek, gyertek velem játszani. Tudom, hogy nap mint nap rengetegen olvastok – és most talán sokan meg is haragszotok emiatt – de a nyertes mégiscsak a rendszeres olvasók közül fog kikerülni. Köszönetképp a bizalmukért, a szeretetükért, azért, mert vannak nekem.

Azonban nincs még késő. Ugyanakkora eséllyel indul a szappankákért az első és az utolsóként regisztrált olvasóm is. És ezen kívül az égvilágon semmit nem kell tennetek. Nem kell lájkolni (nincs is hol...), nem kell oldalsávba kipakolni, még csak kommentelni sem kell. Vagyis de. Annyit kérnék, hogy, aki nem szeretne szappanka-esélyes lenni, az írja meg (persze nincs harag), hagyjuk meg a lehetőséget annak, aki tényleg örülne is neki...

A határidő elég távoli – jövő vasárnap – egész egyszerűen csak azért, mert addig az új kedvenc hobbimnak szeretnék hódolni. Konkrétan nem tudom letenni a horgolótűt.... Apám, hogy már ez is függőséget okoz?!

Szóval, gyertek, és nyerjétek el a szappanjaimat. A nyeremények száma egyelőre függőben - meglátjuk, hányan akartok belőlük....

8 megjegyzés:

  1. kukucs!!! én tutira itt vagyok!! Naponta öccörhaccor:)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék!! :)

    VálaszTörlés
  3. Akarjatok bátran.... Andi, tudom én, de, ha csak eccer jönnél, is játszhatnál..... :)

    VálaszTörlés
  4. Hogyne szeretnék... de olyan messze vagyok. :-(

    VálaszTörlés
  5. áááááááááááá...mit nekem távolság?! mindenki egyforma eséllyel indul...

    VálaszTörlés
  6. Azért....én is játszanák!!:)))

    VálaszTörlés
  7. Még sosem volt ilyen szappanom...lehetne?

    VálaszTörlés