2011. augusztus 26., péntek

a JÁTÉKról


Horgolgatás közben nagyon ráérek gondolkodni (kivéve, mikor a gyermekkel mindenféle állathangutánzósat játszunk.... már azt vettem észre magamon, hogy igazán szépen tudok bóligatni, miközben a drága férfi beszél hozzám, nekem meg egészen máshol tekeregnek közen a gondolataim. Sőt, még kérdésekre is tudok válaszolni közben, az mondjuk meglehet, hogy nem túl kielégítő a hozzászólásom). Hogy aztán a lényeget is mondjam: új szappanokat találtam ki, és még mindig van egy csomó ötletem. Az eddig kifejlesztett verziókból titeket sem szeretnélek kihagyni, így pontosítanám a játék kiírását.

A szabályok nem változnak – aki nem látta, olvashat róla néhány bejegyzéssel arrébb, azonban
arra jutottam, egy nyertes lesz ( aki legelsőként kikerül a kalapól – hoppá, nincs is kalapom..lehet sapka lesz belőle...) egy egész készlet szappant tudhat majd magáénak: egy kényeztető, bársonyos bőrt varázsolót, egy testradírozót, egy arctisztítót és egy sarokpuhító, -ápolót.

De, csak hogy ne egyetlen egy valaki próbálhassa ki az otthoni wellnesst, további két név is kikerül majd a sapka-kalapból, akik választhatnak maguknak egy – egy szappankát.

Remélem, mindenki megelégedésére szolgál a nyeremény (bár az igazi bizonyára az lenne ha végül tizenkilenc nyertes kerülne ki – de sem milliomos, sem ingyenpostázó nem vagyok....)

Szóval sok szerencsét mindenkinek..... a határidő továbbra is vasárnap... mondjuk este nyolc...

3 megjegyzés:

  1. Bár szívesen venném a nyereményt, de legjobb helyen mégis olyannál lenne,aki nem szappanozik.
    Tudom, hogy egyformák az esélyek, csak úgy eszembe jutott :)
    Szóval én szurkolok a szappant-nem-készítőknek. És magamnak is.

    VálaszTörlés
  2. naaaa, mikor lesz már sorsolás????

    VálaszTörlés