2011. július 17., vasárnap

Kerekesékről...

           Viktorral jó sok szemiotika órát húztunk le együtt – már akkor nagyon szerettem. Na, nem Viktort, hanem a zenéjüket. 

Az egri fiatalok körében a Kerekes Band abszolút kulturfogalom. Én a mai napig nagyon szeretem hallgatni őket – ha hangulatom és lányom is engedi...

Innen üzi az illetékeseknek, hogy a méltán híres Gyula és Békéscsaba sem engedheti meg magának, hogy kimaradjon életéből Kerekesék koncertje. Ne tudom, illik-e még csápolni, de én biztosan az első sorban állnék... 



2 megjegyzés:

  1. azt én sem tudom illik-e bp-en-békéscsabán-debiben egy tinédzserévein túl, de még korporsón innen korú embernek csápolni, főleg az első sorban... ha a Kerekes Band játszik? az viszont biztos, hogy Panyolán ez meg fog történni... és ez nem fenyegetés :))

    VálaszTörlés
  2. csak nem szintén rajongó? A hangulat biztosan fergeteges lesz, így már csak jó időt kívánok hozzá...

    VálaszTörlés