2011. július 13., szerda

Eseteim zoknikkal és kanalakkal

          Két szóban tudnám összefoglalni közös múltunkat a címben szereplőkkel: régen voltak. Sok. A jelenünkről azért kicsit bővebben fogalmaznék: egy darab sincs belőlük. Murphy és társai kismiskák a családomhoz képest...

Már azon szoktam meglepődni, ha teljes pár lábravalót találok a szennyesek között. De nagyon. Azon meg még inkább, hogy mire kimosom, a tiszta ruhák között, fél lesz az egészből is. Vagy ugyan egész marad, de akkor az egyik fele tuti lyukas. Hogy is van ez?! Férfiembernek hat darab zoknija szárad a kötélen, mind a hat más színű/mintájú/méretű... Lánykának két teljes pár van kiakasztva – kivételesen – de csak azért, mert most kapta, és, mert az egyik kutyás, a másik macis. Nagyon kell rájuk vigyázni. Ami állatos, az kincs számba megy nálunk.

Ideköltözésünkkor még három étkészletre való kanalunk volt. Három hatszemélyesre. Most úgy kell összevadásznom őket, ha mindketten akarunk levest enni. Bár erős a gyanúm, hogy ezúttal a kisebbik a ludas. De hogy hova dugja?! Ott lehetnek, ahol a múltkor a ruhái... Jó lett volna akkor kifigyelni... Mindenesetre, ideje lesz beszerezni egy párat, mert ez az állandó mosogatás kezd az agyamra menni.... Vegyek ebből is állatosat?! Na jó, de a családfő csak nem hordhat kiscicás zoknit...

9 megjegyzés:

  1. Pedig biztos vigyázna rá:))) Otthon a fiókban:)))

    VálaszTörlés
  2. Nálunk szabály:ha zoknit veszünk szigorúan csak egyfélét! Mert ha annak elvész a párja, a maradék simán megfelel.4-5 pár egyszínű zoknink van.Az más, hogy egyik rövidebb szárú, másik hosszabb(titok zokni, ill.boka zokni).De a színe az stimmel.

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsi lennék a családfő arckifejezésére a cicás zokni láttán! A lánykád majd megőrizné....valahol a rejtekhelyén......
    Nálunk a fekete zoknikkal van mindig gond. Még csak véletlen sem egy a színárnyalatuk, lassan egy egész kosár összegyűlik, és nincs közte két egyforma!

    VálaszTörlés
  4. most számoltam meg- 8 év alatt- 4 főre:40 pár páratlan zoknit termeltünk. nem szeretem kidobni őket valami titokzatos módon ragaszkodom hozzájuk. mindig adok esélyt- hátha előkerül egyik másik párja. A múltkor iskolaigazgató(komoly, felnőtt) barátnőm felhívott: Azt mondja nekem: Te figyelj! Nincs nálad a fiaim 13 pár zoknijának másik párja?-néztem ki bután magamból- mivan??? - erre ő- teljesen biztos benne, hogy a mosógépe egy hatalmas feketelyuk, és a belerakott zoknik teleportálódnak valahova. csak kíváncsi volt, hogy véletlenül nem nálam landoltak e a zaoknik, mert az az igazság, hogy néha vannak olyan fuszeklik amik apszolúte ismeretlenek. Szóval van benne valami...:) A.

    VálaszTörlés
  5. Andi, fényképezd le őket, hátha tudok adni hozzá párat :D
    Ma zokni-vadászatba kezdtem, háromnak találtam párat...persze mindhárom téli :S

    VálaszTörlés
  6. Teljesen értem a problémát. Nálunk és a barátnőméknél ugyanez a helyzet a zoknik területén. Mi is a mosógépben levő fekete lyukra gondoltunk...
    A kanalak... épp most vettünk újabb 10 kiskanalat... A 24 közös év alatt (ebből 20, amióta gyerek is van, szerintem ők dobálják ki)már nem ez az első eset.

    VálaszTörlés
  7. Hát, akkor a megoldás még várat magára... Macus - legalább nem unod meg a kanalak formáját, mindig lehet újítani... bezzeg késekből rengeteg van...

    VálaszTörlés
  8. Veszek életem párjának egy ötös csomag egyszínű zoknit, és mire elpáratlanodnak, mind különböző hosszúságú...

    Én sem dobom ki a páratlanokat, külön gyűjtőzsákja van, néha átnézem. Vannak évek óta magányosak, de egy-egy nagy rendezésnél mindig előkerül pár darab.

    Ja, és nálunk minden fogyóeszköz, az étkészlet és evőeszköz is. Így ha valaki a családból újat vesz, a régit megkapjuk. Van ám mindenféle tányérból pár darab, ugyanígy az evőeszközök is.
    Majd' leszakad a fiók.
    De azért egy-egy fűnyírásnál vagy kinti játékrendezésnél is előkerül egy pár marék belőle :D

    VálaszTörlés
  9. Úgy látszik mindenhol ez van zokni ügybe.. Mi sem vagyunk kivételek, én annyiban vagyok más, mivel a női titok zokniknak is eltűnik a párja. Nem tudtam, de most hogy mondjátok valóban lehet a mosógépben fekete lyuk...Mióta ketten vagyunk, kicsit jobb lett a helyzet, mert gyerek nem találta a sajátját /47- es lábra./ akkor apáé is jó volt /43-as/.Nem kérdés, utána már Apának sem kellett felvenni azt ami előtte a gyerek lábán volt.

    VálaszTörlés