2011. június 2., csütörtök

Vega-szappan Aspirin helyett

Nagyon meglepődtem a napokban, mikor kiderült, hogy van, aki annyira vega, hogy még magára kenni sem hajlandó a kecsketejet. Jó, bevallom, kezdetben én is viszolyogtam tőle, mondván 'fujj' (Kleopátrát meg egyenesen hülyének néztem). Aztán kipróbáltam, azóta nem is használok mást.

Tekintettel a nagyon vegákra és a szimplán kipróbálni vágyókra, kecsketej nélkül készült ezúttal, helyette kókusztejet használtam, és bioszamócát. Tuti bio, magam termeltem. Kókuszvajjal és olivaolajjal készült a teljes kényeztetésért és ápolásért. És, hogy miért aspirin helyett? Mert mentaillatot kapott, ami azon túl, hogy fürdés közben frissít, serkenti a vérkeringést, nagyon jó fejfájás ellen is. Nekem ma sokat fáj – biztos megint valami front – így aztán sűrűn járok a kamrába szagolgatni a szappankákat. Tényleg használ...  

2 megjegyzés:

  1. Mi sem használunk kecsketejeset:) A tejallergiánk miatt. Mindig olyat veszek,ami tejmentes.
    Ez a szappan nagyon jól néz ki.:)

    VálaszTörlés
  2. olvastam a másik blogodon, milyen durva tüneteket produkál a tejallergia..nem gondoltam, hogy bőrre kenve is... (mennyi eszem van!) na, majd gyártok a gyerekeknek valót is....

    VálaszTörlés