2011. június 6., hétfő

uuupsz...

         Gyermeknevelésügyileg egyetlen elvem van, amihez aztán tűzön – vízen át, körömszakadtomig, meg ilyenek. Egyéb más esetekben hajlandó vagyok kompromisszumokra, de az alvásból nem engedek. Éjszaka mindenkinek a saját ágyában a helye, susz – passz.

Igen.... gyönyörűen be is tartottuk jó két évig... aztán Lányka a múltkoriban olyan beteg volt, hogy mellé költöztem egy éjszakára. Hát.... Persze, tudom, hogy kellett – neki is jobb volt így, én is kevésbé izgultam, hogy mi lehet vele három ajtóval arrébb, akkor is, ha mindhármat nyitva tartjuk.

Azóta aztán nincs nyugalmam: este nem hajlandó elaludni nélkülem, sőt, hallgatózik, nehogy kimenjek a szobából. Megesik, hogy csőbe akar húzni, hogy lebuktasson, mikor osonok kifele a birodalmából: elkezd horkolni, eljátssza, hogy már az édes álmok valamelyikén ringatózik, és alig várja, hogy megmozduljak.... és lecsapjon rám...

Szóval, nem semmi a gyerek... A jó kis fél nyolcas elalvásainkból most fél tízesek, tízesek lettek... és én nagyon visszasírom a régit – mikor még volt energiám este elintézni on-line ügyeimet fürdés után, esetleg megnézni egy filmet, vagy szimplán férfiemberrel értelmes beszélgetésbe elegyedni, és nem csak bedőlni az ágyba.... azok a régi szép napok....

3 megjegyzés:

  1. hát arra készülj fel, hogy nem két nap lesz rendbe tenni a helyzetet. nekem 1 évembe került, mikor egyszer nem vettem észre hogy felébredt. (a kapuban pofáztam) mondom 1 év. ( ja másik gépről be tudok mászni a fiókomban. valószínűleg böngésző a ludas. jövök neked egyel!:))

    VálaszTörlés
  2. áááááááááááááááá még ott nem tartunk. Azért gondoltam, hogy igazad lehet mert Apa gépéről jól vagyok. nade ma rátettem a böngésző frissítést az enyémre, és nem lett jó. tehát tuti lenne gy új telepítés. na azt majd ez után.. amúgy nagyon édes a Lányka!:)

    VálaszTörlés