2011. május 11., szerda

Akác (virágos, mézes) szappan

             Tegnap készültek – septiben, mert a gyermeket drága jó édesapjára szerettem volna bízni szappanozás idejére, csak hát ez utóbbi hamarabb elaludt a tévé előtt, mint hogy felkérhettem volna bébicsőszködni. Márpedig gyermeknek és kutyának nincs helye a konyhában szappankészítés közben. A lányom azonban tündér-drága angyalka – is tud lenni - , és nagyon szépen eljátszott a konyhaablak alatt az udvaron, amíg én elkészültem velük.

Akácvirággal, -mézzel, kecsketejjel és olivaolajjal... puhítja, selymesíti, nyugtatja a bőrt. Egyet félbevágtam – nagy úr a kíváncsiság – gyönyörű méz színű és illatú belülről... kedvem támadna beleharapni...

Igen, elkelne pár új forma – ha valaki esetleg összefutna valamelyik hiperben vagy szuperben reális árúakkal, kérem, velem is tudassa... a neten elképesztő árakat találtam... 

7 megjegyzés:

  1. Macus - a fotóalanyt félretettem neked.. néhány hét türelmet kérek, és postázom. CSak majd a címed ne felejtsd el átküldeni...

    VálaszTörlés
  2. Ma láttam a Lidlben 6 darabos szilikonformát,799.-ért. Nagyon szép lett a szappanod! De jó,hogy ehhez is értesz! :)

    VálaszTörlés
  3. Ehhez valami speciális forma kell? Szívesen megnézem lomisoknál, ha leírod az anyagát, méretét. Én mondjuk a gyerek homokozó formáját kenném ki és abba önteném, esetleg egy szilikon sütőformát beáldoznék. Nekem van rózsás és szíves is. Csak szappant nem tudok főzni. De lehet, hogy hülyeségeket fecsegek itt.

    VálaszTörlés
  4. Patrícia - köszönöm, meg fogom nézni. Igazából a szappanhoz nem kell érteni, csak egy kis kreativitás kell hozzá, meg, ha profin akarod csinálni, akkor némi kémia. Az egyszerű receptek fent vannak a neten, azok bárkinek sikerülhetnek.
    Medora - köszi neked is. Egyszerű szilikonformákba kerülnek a szappanok - láttam nálad a rózsásat, nagyon szép, már bánom, hogy nem vettem annak idején abból is (meg volt dália, meg napraforgó... akcióban az aldiban), de akkor még nem gondoltam szappanozásra. Most -4ezrekért láttam őket.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Világvégi kémikus! légyszíves mailban küld el a címedet,mert szeretnék küldeni Neked valami valamifélét!

    VálaszTörlés
  6. Hűha..... nagyon szépen köszönöm, így előre is - már töröm az agyam, hogy mi lehet:)

    VálaszTörlés