2011. április 6., szerda

pffff.........majd csak vége lesz...

            Szörnyű ez a nap – nem tudtam még eldönteni, hogy magammal van-e bajom, vagy másokkal? Ez utóbbi jobban elviselhető lenne, mert ha mégis csak bennem van a hiba, akkor tenni kell ellene. És úgy nincs kedvem. Úgy nem akarom. Igyekszem inkább nem gondolni rá – de félek, ezzel csak elodázom a dolgokat.

Azt már nem mondom, hogy sok a dolog – úgyis tudjátok, én meg nem akarok panaszkodni, mert még a végén magamnak is bemagyarázom, és akkor aztán nem mászok ki a saját magam ásta gödörből. Szép kis csapda.

Ellenben Lányka egyre hisztisebb – noha igyekszem úgy irányítgatni, hogy elfogadja és megbecsülje mások véleményét is, nem nagyon akarja hagyni magát. Azt hiszem, ez inkább a korának tudható most be, így nem veszem annyira magamra a dolgot. Mindenesetre ma még felnőtt műsort nem nézhettem, hallgathattam, olvashattam... Pedig nagyon rám férne.

Az én drága párom ezeréves receptekkel bombáz – illetve csak -foszlányokkal, mert az ő édesanyja olyan finoman csinálta..... hm... hát inkább nem mondom... Ma a négerkockával gyűlt meg a bajom, mert hát csak nem olyan, mint amire gondolt.... Ha valaki tudja a megoldást rá, kérem ossza meg velem is, hogyan csinálja. Köszönöm.

Szegény Kutya meg csak hordja utánam a botját, hogy dobáljam már egy kicsit neki... Ma még nem nagyon volt jó szavam hozzá...

Szóval, lehet, mégis csak velem lesz a gond. Jobb lesz időben ágyba bújni, hátha holnapra elmúlik...

4 megjegyzés:

  1. Nem kell kétségbe esni (nagyon). holnap megint hidegfront jn meg szél. ne is csodálkozz hogy "zöld" vagy , sokan mások is.. ámbár néha valóban nem árt önkontrollt gyakorolni. persze ez nagyon nehéz. az embernépséget én néha megszoktam kérni, hogy kerüljenek el, mert magammal is bajom van. talán a kicsivel is meglehet értetni, pl elmagyarázod, hogy nem vagy jül , vagy nem is tudom. biztos lehet valahogy. a kutya meg igazán nem tehet róla. ülj le mellé símogasd meg. én szoktam vele beszélni, mintha értene és vígasztalna. hát nagyjából ennyi. jó még egy csibrik tea, és némi légzőgyakorlat. alapállás: levegőt beszívod karok magastartásig, majd levegőt laaaaaaaassssan kifújva bokát megfogni. levegőt úgy kifujni hogy még még még.. lehet, hogy nem vagyok érthető? nemtudom ezt párszor megismételni. a méreganyagok így a bokától kitudnak ürülni. naponta 3xpárszor meglehet csinálni

    VálaszTörlés
  2. Jóreggelt! helyesbítek. tegnapról mára melegfronti hatás., ma estére hidegfronti hatás várható. tapasztalatom szerint amikor ilyen tempóban jön a csere bere az tépázza meg a szegényember idegeit. de ma új napra ébredtünk., és ez már más mint a tegnapi:) hajrá gyümölcsnap!!!!:))

    VálaszTörlés
  3. Én ugyanígy voltam tegnap, mára talán kicsit jobb. Remélem, Neked is!:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, ma már sokkal jobb. Lassítottam kicsit, hagytam egy kis időt magamra is. Semmi kapkodás, sietés. Jógáztunk egyet Lánykával (meg beszedtem pár Magne B6-ot:) biztos, ami biztos). És az idő is gyönyörű....

    VálaszTörlés