2011. április 18., hétfő

kicsit csapongóban

           Fagyasztóürítés van. Konkrétan nem vásárolok semmit, amíg nem fogy ki a szekrény, illetve nem tűnik el minden a kamrapolcról. Ha már egyszer a konyha új külsőt kap, ráfér némi mázolás és dizájn az éléskamrára is. Hát....kimondani egyszerűbb volt mint megvalósítani, főleg anélkül, hogy közben a család fogyókúraként értelmezné a dolgot.

Bár Lánykának majdhogynem mindegy, alig hajlandó valamit megenni. Mármint normálisat. Mert hát azért térül – fordul, mindig van valami a szájában. De milyen jó lenne, ha mondjuk egy finom levest bele tudnék tölteni, vagy husit, a köretről már nem is álmodom. De egyelőre leragadtunk a tészta – párizsi – sajt – péksütemény kombinációnál.
Bezzeg a nagyobbik, úgy tudja mondani, hogy mit szeretne. És persze mindig azt, ami épp nincs, de holnap már nem fog kelleni.

Jut eszembe, az utóbbi szülinapos lesz csütörtökön. Noha ötletem még lett volna, mivel lepjem meg – az időből igencsak kifutottam. Sajnos csak rendelésre hozták volna, így aztán ajándék nélkül maradtam. Bárminemű ötletet nagyon szívesen fogadok – mind ajándékra, mind egy nagyon frankó tortára, még egy nagybevásárlás belefér – csak tudjam, mit keressek... 

2 megjegyzés:

  1. nálunk tavaly nyár óta a céklatorta jön nagyon be. nálam megtalálod a receptjét mert a vacsoracsatára csináltam, de már rebarbara is van abból rebarbipite naaaaaaaagyon finom, márha kedvelitek a kissé fanyar savanykás ízt( nálam a fagyasztóban van, de szerintem piacon is talán, ha érdekel hozom a recit bár ez ugye pite és nem szülinapi torta.

    VálaszTörlés
  2. Kérlek ne haragudj,de én még a saját családom férfitagjaival sem boldogulok ajándékügyileg! Elképzelésem sincs mit adhatnál neki. De mivel már szombat van, valószínűleg már megoldottad kreatívan! Majd írd meg.Puszi.

    VálaszTörlés