2011. április 26., kedd

a húsvétról - leginkább képekben...

Régen két nap és két éjszakán át tartott a húsvét. Mind együtt voltunk Pöttyös mamáéknál – mi unokák és azon felnőttek, akik nem sajnálták a gyerekeknek szentelni a hétvégéjüket. Előkerült mindenféle gombfesték és tempera, filctoll és matrica, hagymahéj és társai. Festettük a hímes tojást, ibolyát szedtünk a vasúti árokban, és jól elbújtunk a locsolkodók elől. Mama istenieket főzött, dédi keksztekercset gyúrt nekünk, mi meg éltük a felhőtlen gyermekkorunkat. Aztán felnőttünk, szétszéledtünk, a húsvét sem a régi már.

Lányka még pici ahhoz, hogy élvezze a húsvéti előkészületeket, Ővel koránt sem tudunk annyi süteményt és hízlaló ételt magunkba tömni, mint régen, így aztán úgy döntöttünk, megszökünk néhány napra a világ elől. Hogy merre induljunk, nem is volt olyan nagy kérdés....

Gyerekkora óta imád pecázni – az utóbbi jó pár évben azonban nem nagyon nyílt alkalma rá... Ennél jobb ajándékot elképzelni sem tudott volna – azt hiszem... Szóval kalandozni vittük a gyereket, és jártunk
itt

meg itt

és itt

és itt is

Lányka mindenhol alaposan tesztelte a nádat – bele sem merek gondolni, mennyi baci bújt meg rajtuk...

A sonkáról nem volt nehéz lemondani – sőt... De a biztonság kedvéért pakoltam némi pácolt husit – hátha halacska nem akad a horogra....

És nem, a halacskákról nem készült kép.... Pedig rengeteget fogtunk.... De olyan fáradtan értünk haza minden egyes nap, hogy inkább a nagyszülőkre sóztuk őket...

Ja igen... a horgászcucc jó ajándéknak bizonyult... de a biztonság kedvéért beszereztem egy jó kis kávéfőzőt is, különleges kávékkal – mert igazi megszállott.....

1. Fény derült tehát az óriási titokra... Lánykád gyönyörű!! De a horgászás: brrr! (Elhagyatott helyeken való hosszú caplatás után békák közé leülni és ott maradni órákig némaságban, köszönöm, én nem kérek belőle.) De látszik, hogy Ti élveztétek, ennek nagyon örülök. Mert együtt lenni jó.

2. :D nem...mi modern-horgászunk.. :D
    Kocsi közvetlenül a tóparton - éppen csak mikró nincs benne, minden más igen. Nagy kacagások, sikoltások, kergetőzések a parton a gyerekkel, apa fogja a halat. Csak jó helyre megyünk, ahol békák nincsenek...nem szeretem őket...