2011. március 28., hétfő

legfőbb ideje....

       Nincs mese, nekiugrunk. Ideje megszabadulni egy pártól. Mert hát a nő az legyen nő – meg különben is, jól esik tetszeni magunknak. Meg a párunknak. A többi férfi meg már lecsúszott rólunk. Ennyi.

Nálam a fogyókúra annyiból szokott állni, hogy egy hétig nem eszek semmit, csak folyadékot veszek magamhoz, ami naponta 200kcal gyümölcslé, a többi ásványvíz. Drasztikus, de használ: egy hét, mínusz 10kiló. Az első szörnyű nap után a többi már szinte meg se kottyan. Gyorsan túl vagyok rajta, és még nem jött vissza egy deka se soha utána. Elhatározni nehezebb, mint betartani.

Most egy kicsit kevésbé megterhelőt szerettem volna, és milyen jó is, hogy még a Világvégén lakó Újságírónak is van régi igaz barátja... még Egerből... Szóval a tavasz jegyében Gabimmal pénteken belevágunk a 90naposba. Egyelőre még csak az étkezősdi részét tisztáztuk, a mozgolósdi még a levegőben lóg. Kicsit nehezíti a dolgot, hogy ő Győrben él, én meg az ország másik végén, így aztán csapjatok majd ti is a kezemre, ha nagyon sütiért meg csokiért ácsingóznék. Mindenesetre ketten mégiscsak könnyebb, mint egyedül. Egyébként a megmozdulás nem zártkörű, lehet csatlakozni lányok... Ha ketten könnyebb, akkor többen még jobb lehet...

1 megjegyzés:

  1. Én még a blogom indulásakor elterveztem, hogy összeeszkábálok 90naposhoz reciket, mer hatalmas készletem van könyvekben, meg tanácsok stb. de valahogy előkerült a tavasz, és nem volt még időm, hogy összeállítsam és kirakjam. Hát talán majd egyszer..:)

    VálaszTörlés